6 Nisan 2021 - 24 Nisan 2021 tarihleri arası sistemimize üye olup eserlere pey verebilirsiniz. 24 Nisan 2021 TARİHİNDE SAAT 18:00 De SİSTEM PEY ALIMINA KAPANACAKTIR. AKİBİN DE SAAT 18:05 CANLI MÜZAYEDEMİZ BAŞLAYACAKTIR. CANLI OLARAK YAYINLANACAK MÜZAYEDEMİZDEKİ HER BİR ESER 20 SANİYE BOYUNCA SATIŞTA KALACAKTIR. YENİ GELECEK HER PEY İÇİN SİSTEM 10 SANİYE DAHA EKLEYECEKTİR SİSTEM SON GELEN PEYDEN SONRA EN YÜKSEK TEKLİF SAHİBİNE ÜRÜNÜ SATACAKTIR. HER ÜRÜN KATALOĞUN YAYINLANMASINDAN BUGÜNE KADAR GELEN EN YÜKSEK PEY ÜZERİNDEN SATIŞA ÇIKACAKTIR. CANLI MÜZAYEDE DE PEY ALMASA BİLE ESER PEY TOPLAMA SÜRECİNDEKİ VERİLEN EN YÜKSEK PEY SAHİBİNE SATILACAKTIR. DEĞERLİ ÜYELERİMİZİ BU HEYCANLI GÜZEL ORTAMA BEKLİYORUZ..
Gazi Mustafa Kemal Paşa Afişi; Afişi Yapan Ressam A. Kampf' tır, 1927 Yılında Viyana’da Hermes Matbaası’nda Basılmıştır, Tayyare Cemiyeti Menfaatine Gelir Toplamak Amacıyla Zamanında Satılmış, Bugüne Kadar Görülmüş En Büyük Boyuttaki Atatürk Portre Afişidir
104.5x81.5 cm.
Share
Osmanlı Dönemi, Sultan II. Abdülhamid Tuğralı, Testere İşçilikli ve Avrupra Yapımı, Aznavur İşçilikli, Gümüş, 3 Adet Fincan Zarfı
75 gr.
Share
Osmanlı Dönemi, Sultan II. Abdülhamid Tuğralı, Üzeri Kabartma Çiçek Desenleri İle Süslü, Orta Kısmında Ay Yıldız Bulunan, Oval Formda, Gümüş Duvar Aynası
20x15 cm. - Ayna Ağırlığı İle Birlikte: 581 gr.
Kenar Kısımlarında Ufak Tamirler Mevcuttur.
Share
19. yy. İngiliz Gümüş Damgalı, Kenarları Full Testere İşçilikli, Ufak Ölçekte, Zarif, Ayaklı, Gümüş Şekerlik
Uz: 7 cm. - 54 gr.
Share
19. yy. İngiliz Gümüş Damgalı, Üzeri Kalem İşçili İle Çiçeklerle Süslenmiş, Gümüş Seyahat Su Bardağı
Uz: 7.5 cm. - 76 gr.
Share
19. yy. Avrupa Gümüş ve Usta Damgalı, Aznavur İşçilikli, Tabaklı, Çift, Gümüş Dondurma Kaseleri
Uz: 5.5 cm. - 73 gr.
Share
19. yy. Rus 84 Gümüş ve Usta Damgalı, Pırlanta Formunda, Üzeri Kalem İşçilikli, Gümüş Mücevher Kutusu
17,5 x 12 cm. Derinlik: 6,5 cm. Ag: 396,92 gram
Ender Görülen 84 Damgalı Gümüş Objelerden Birisidir.
Share
19. yy. Sonu, Orta Doğu Yapımı, Gümüş Damgalı, Kalem İşçlikli, 2 Adet, Gümüş Piramit Kağıt Ağırlığı
4,5, 4 cm Toplam Ağırlık: 66,96 gram
Share
19. yy. İngiliz Yapımı, Gümüşten Mamul, Açılır Formda, Bir Tarafından Divit Ucu Çıkan Diğer Tarafından Kurşun Uç Kısmı Çıkan, Nadir, Gümüş Kolye Kalem; Gümüş Kösteği İle Birlikte
Kalem Uzunluğu: 7 cm. Köstek Uzunluğu: 40 cm. Ag: 24,84 gram
Bugüne Kadar Görülmüş Nadir Tipte Kolye Kalemdir.
Share
Osmanlı Dönemi, Edirnekari İşçilikli, Üzeri Altın Varaklı, Ufak ve Zarif Boyutta, Katlanır, Ahşap Mum Standı
24.5x18 cm.
Share
Osmanlı Dönemi, Kadife Çantasında, 11 Parçadan Oluşan Hattat Mühür Kazıma Seti
Çanta Ölçüsü: 10x7 cm.
Bugüne Kadar Görülmüş Nadir Sanat El Aletlerinden Birisidir.
Share
1920'li Yıllarda Kurulmuş Olan Kastamonu Cumhuriyet Halk Fırkası'na Ait Mühür
Çap: 3 cm. Uz: 8.5 cm.
Share
Sultan II. Abdülhamid Tuğralı ve Sahlı, Kenar Kısımları Kabartma Gül Desenleri İle Motiflendirilmiş, Orta Kısmında Şems Kullanılmış, Büyük Boy, Oval Formda, Gümüş Duvar Aynası
1421 gr. - 39x29 cm.
Share
Osmanlı Pazarına Üretilmiş, Üzerinde Lale Motifleri Bulunan, Çok Renkli, Ünlü Porselen Yapımcısı Mayzen Damgalı, Porselen Zarf Fincanı
Çap: 6.5 cm.
Share
Osmanlı Dönemi, İpek Üzerine ''Muamelati Belediye Dairesi'' Yazılı, Belediye Görevlisi Pazu Bandı
56x9.5 cm.
Share
Osmanlı Dönemi, Quina Forcine Yazılı, Cam İlaç Şişesi, Firma İsmi Latince ve Osmanlıca Olarak Yazılmıştır
Uz: 5 cm. Çap: 4 cm.
Ufak Bir Çatlak Bulunmaktadır.
Share
Osmanlı Dönemi, Hereke Fabrikasının Tanıtım Amaçlı Metalden Yaptırmış Olduğu, Üzeri ''Hereke Fabrikayı Hümayunu'' Yazılı, Kapaklı Tütün Tabakası
10x7 cm.
Share
Osmanlı Dönemi, Üzeri ''Donanmayi Osmani Muaveneti Milliye Alameti Fabrika'' Yazılı, Donanma Temalı Kibrit Kutusu
11.5x6.5 cm.
İçinde Rafı Bulunmamaktadır.
Share
Osmanlı Dönemi, Beykoz Cam Fabrikasının Yapmış Olduğu, Üzeri Altın Yaldızlarla Süslü ve Mine İşçiliği İle Renkli Çiçek Motifleri Yapılmış, Beykoz Cam Esans Şişesi
20 cm. Bugüne Kadar Görülmüş Nadir Mine İşçilikli Beykoz Cam Esans Şişesidir.
Share
Ressam Ergin Atlıhan Kağıt Üzeri Suluboya Çalışması, Dönemin Ahşap Sergi Çerçevesinde
64,5x50 cm.
Türkiye'nin Picassso'su Olarak Görülen Ressam Ergin Atlıhan, 1935'de Edirne'de Doğan Ergin Atlıhan, Çocukluğunun ilk yıllarını Doğu Anadolunun Van, Başkale, Mardin Gibi İnsanı Zaman, Renk ve Biçimin İç İçe Oluşturdukları Yalın Varolma Duygusuyla Besleyen Gizemli Kentlerinde Geçirmiş. Lise ve Üniversite Yıllarında İse İstanbul'un Süzme Ama Biraz Derbeder ve Seçkin Havasını Soluyan Sanatçı, Daha Sonra Avrupada Frankfurt ve Wiesbaden'da Bir Ara Sanat Tarihi ve Edebiyat Öğrenimi Görmüş, Bir Süre Antikacılık Dahil Çeşitli İşler Yapmışsa da, İzlenimlerini Dışa Vurmada Dolaysız Olan "Aracı" Sonunda Bulmuş ve 1983' te Frankfurt Rote Fabrikte İlk Kişisel Sergisini Açmıştır. Hemen Ertesi Yıl Zürich' te Gallerio Commercio' daki Sergisi, Çizgilerindeki Enerji ve Olgunluk Bakımından Eleştirmenleri Şaşırtmıştır.
Share
Ressam Gökhan Ercan İmzalı, 1995 Senesi, Kağıt Üzeri Karışık Teknik Çalışması
68x48 cm.
Share
Ressam Gökhan Ercan İmzalı, 1995 Senesi, Kağıt Üzeri Karışık Teknik Çalışması
63,5x48,5 cm.
Share
Ressam İsmail Acar İmzalı, Saray İçinde Oturan Sultanı Konu Alan, Kağıt Üzeri Suluboya Çalışması
59x48,5 cm.
Dünyaca Ünlü Ressam İsmail Acar, 1988 Yılında Marmara Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi, Resim Bölümüne Girdi. 1991 Yılında Buradan Mezun Oldu. Aynı Üniversitede 1993 Yılında Yüksek Lisans Derecesini Aldı. 1994 Yılında New York'ta David Salle İle Çalıştı. 2000 Yılında Kaş Limanında 350 Metre Uzunluğundaki Duvar Resmi Projesini Dört Asistanı İle Birlikte Gerçekleştirdi. İsmail Acar’ın Eserleri Yurt İçi ve Yurt Dışında Birçok Galeri, Müze ve Koleksiyonlarda Yer Almaktadır. 2001 Yılından İtibaren Gerçekleştirdiği Tüm Sergilerde, Sergi Gelirinin Bir Kısmını Sosyal Yardım Amaçlı Çalışan Vakıf-Dernek ve Kuruluşlara Bağışlamaktadır. 2005 Yılında Redd Grubunun İlk Albümü Olan 50/50'nin Kapak ve Kartonet İllüstrasyonlarını Yapmıştır. Toplam 35 Kişisel Sergi Açan ve Kırkın Üzerinde Karma Sergiye Katılan Sanatçı Çalışmalarını İstanbul’da Sürdürmektedir. Ayrıca, Eserleri Avrupa Ülkelerinin Tamamında, A.B.D., Kanada, Meksika, Arap Yarımadası'nın Tamamında, Rusya, Moldova, Ukrayna, Tüm Türk Cumhuriyetlerinde, Çin, Tayvan, Kore ve Japonya’da Müze, Özel Koleksiyon ve Galerilerde Bulunmaktadır.
Share
Ressam İsmail Acar İmzalı, Saray Cariyesini Konu Alan, Kağıt Üzeri Suluboya Çalışması
59x48,5 cm.
Dünyaca Ünlü Ressam İsmail Acar, 1988 Yılında Marmara Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi, Resim Bölümüne Girdi. 1991 Yılında Buradan Mezun Oldu. Aynı Üniversitede 1993 Yılında Yüksek Lisans Derecesini Aldı. 1994 Yılında New York'ta David Salle İle Çalıştı. 2000 Yılında Kaş Limanında 350 Metre Uzunluğundaki Duvar Resmi Projesini Dört Asistanı İle Birlikte Gerçekleştirdi. İsmail Acar’ın Eserleri Yurt İçi ve Yurt Dışında Birçok Galeri, Müze ve Koleksiyonlarda Yer Almaktadır. 2001 Yılından İtibaren Gerçekleştirdiği Tüm Sergilerde, Sergi Gelirinin Bir Kısmını Sosyal Yardım Amaçlı Çalışan Vakıf-Dernek ve Kuruluşlara Bağışlamaktadır. 2005 Yılında Redd Grubunun İlk Albümü Olan 50/50'nin Kapak ve Kartonet İllüstrasyonlarını Yapmıştır. Toplam 35 Kişisel Sergi Açan ve Kırkın Üzerinde Karma Sergiye Katılan Sanatçı Çalışmalarını İstanbul’da Sürdürmektedir. Ayrıca, Eserleri Avrupa Ülkelerinin Tamamında, A.B.D., Kanada, Meksika, Arap Yarımadası'nın Tamamında, Rusya, Moldova, Ukrayna, Tüm Türk Cumhuriyetlerinde, Çin, Tayvan, Kore ve Japonya’da Müze, Özel Koleksiyon ve Galerilerde Bulunmaktadır.
Share
Ressam Bedri Baykam'ın, 1981 Yılındaki Çalışmasının Sadece 45 Adet Baskısından 29. Olan, Bizzat Kendi İmzasının Yer Aldığı Baskısı
75x55,5 cm. Eserin Köşe Kısmında Hafif Bir Leke Bulunmaktadır
1957 Yılında Ankara'da Doğan Bedri Baykam'ın Eserleri 6 Yaşından Bugüne Kadar Bern, Cenevre, New York, Washington, Paris, Londra, Roma, Münih, Stockholm, San Francisco ve Berlin Başta Olmak Üzere Tüm Dünyada Sergilenmeye Başladı.
Share
Ressam Aşık Mene İmzalı, Tuval Üzeri Yağlı Boya Çalışması
75x50 cm.
Sanatçı Kariyerine, 1973 İstanbul Devlet Güzel Sanatlar Akademisi Neşet Günal Atölyesinde Başladı.
Share
Ressam Aşık Mene İmzalı, Tuval Üzeri Yağlı Boya Çalışması
75x50 cm.
Sanatçı Kariyerine, 1973 İstanbul Devlet Güzel Sanatlar Akademisi Neşet Günal Atölyesinde Başladı.
Share
Ressam Ali Osman Gencer İmzalı, Tuval Üzeri Yağlı Boya Peyzaj Çalışması
58x42 cm.
Ali Osman Gencer (1949 – 2007) Resme Çocuk Yaşlarda Başlamıştır. İlk ve Orta Öğreniminden Sonra Londra Camden Town Akademisine Devam Etmiştir. Daha Sonra Bedri Rahmi Atölyesine Devam Etmiş, Şeref Akdik Gibi Ustalardan Ders Almıştır. Uzun Süre New York’ta Yaşamış ve Resim Yapmıştır. Bu Kentte Popart’ın Önde Gelen Küratörlerinden Leo Castelli, Time Magazine Sanat Yazarlarından Robert Hughes, Gencer’in Resimleriyle İlgilenmiştir. Türkiye’ye Döndükten Sonra Bodrum’da Yaşamış ve Sergilerine Devam Etmiştir.
Share
Ressam Ali Osman Gencer İmzalı, Tuval Üzeri Yağlı Boya Peyzaj Çalışması
58x34,5 cm.
Ali Osman Gencer (1949 – 2007) Resme Çocuk Yaşlarda Başlamıştır. İlk ve Orta Öğreniminden Sonra Londra Camden Town Akademisine Devam Etmiştir. Daha Sonra Bedri Rahmi Atölyesine Devam Etmiş, Şeref Akdik Gibi Ustalardan Ders Almıştır. Uzun Süre New York’ta Yaşamış ve Resim Yapmıştır. Bu Kentte Popart’ın Önde Gelen Küratörlerinden Leo Castelli, Time Magazine Sanat Yazarlarından Robert Hughes, Gencer’in Resimleriyle İlgilenmiştir. Türkiye’ye Döndükten Sonra Bodrum’da Yaşamış ve Sergilerine Devam Etmiştir.
Share
Ressam Bedri Baykam İmzalı, 1990 Senesinde, Büyük Ebatta Kağıt Üzeri Karışık Teknik İle Yapılmış Özel Çalışması, Bu Özel Çalışma Ahşap Sergi Çerçevesinin İçindedir
100x70 cm.
1957 Yılında Ankara'da Doğan Bedri Baykam'ın Eserleri 6 Yaşından Bugüne Kadar Bern, Cenevre, New York, Washington, Paris, Londra, Roma, Münih, Stockholm, San Francisco ve Berlin Başta Olmak Üzere Tüm Dünyada Sergilenmeye Başladı.
Share
Ressam Suat Akdemir İmzalı, 1989 Senesinde, Büyük Ebatta Kağıt Üzeri Karışık Teknik İle Yapılmış Özel Çalışması, Bu Özel Çalışma Ahşap Sergi Çerçevesinin İçindedir
100x70 cm.
Sanatçı, Mimar Sinan Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi’ndeki Eğitimi Sırasında 2 Yıl Boyunca Özdemir Altan ve Adnan Çoker Atölyeleri’nde Çalıştı. Ardından Aynı Fakültede Asistan Olarak Çalışmaya Devam Etti. Akdemir’in Soyut Çalışmaları Çoklu Katman ve Farklı Boyutları Bünyesinde Barındırır. Akdemir, Ayak İzi, Pas ve Barut Gibi Çeşitli Malzemelerin Birbiriyle Maddesel İlişkilerini İncelemek Adına Farklı Tuvalleri Bir Araya Getirmektedir. Sonrasında, Bu Parçaları Kesip, Hatta Yakıp Akrilik Boya İle Buluşturur.
Share
Ressam Suat Akdemir İmzalı, 1991-1989 Senesinde, Çift Taraflı Büyük Ebatta Kağıt Üzeri Karışık Teknik İle Yapılmış Özel Çalışması, Bu Özel Çalışma Ahşap Sergi Çerçevesinin İçindedir
100x70 cm.
Sanatçı, Mimar Sinan Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi’ndeki Eğitimi Sırasında 2 Yıl Boyunca Özdemir Altan ve Adnan Çoker Atölyeleri’nde Çalıştı. Ardından Aynı Fakültede Asistan Olarak Çalışmaya Devam Etti. Akdemir’in Soyut Çalışmaları Çoklu Katman ve Farklı Boyutları Bünyesinde Barındırır. Akdemir, Ayak İzi, Pas ve Barut Gibi Çeşitli Malzemelerin Birbiriyle Maddesel İlişkilerini İncelemek Adına Farklı Tuvalleri Bir Araya Getirmektedir. Sonrasında, Bu Parçaları Kesip, Hatta Yakıp Akrilik Boya İle Buluşturur.
Share
Ressam Suat Akdemir İmzalı, 1991 Senesinde, Büyük Ebatta Kağıt Üzeri Karışık Teknik İle Yapılmış Özel Çalışması, Bu Özel Çalışma Ahşap Sergi Çerçevesinin İçindedir
100x72 cm.
Sanatçı, Mimar Sinan Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi’ndeki Eğitimi Sırasında 2 Yıl Boyunca Özdemir Altan ve Adnan Çoker Atölyeleri’nde Çalıştı. Ardından Aynı Fakültede Asistan Olarak Çalışmaya Devam Etti. Akdemir’in Soyut Çalışmaları Çoklu Katman ve Farklı Boyutları Bünyesinde Barındırır. Akdemir, Ayak İzi, Pas ve Barut Gibi Çeşitli Malzemelerin Birbiriyle Maddesel İlişkilerini İncelemek Adına Farklı Tuvalleri Bir Araya Getirmektedir. Sonrasında, Bu Parçaları Kesip, Hatta Yakıp Akrilik Boya İle Buluşturur.
Share
Sultan 3. Selim Tuğralı, 1223 Tarihli, Medine-i Münevvere Ravza-i Mutahhara Feraşet-i Şerife Berat-i Hümayunu; Bakımı Yapılmış, Altın Tuğrasi ve Zerefşanli Divanii Yazısı Olmasının Yanında Birer Satırın Yeşil Mürekkep İle Yazılmış Olması Esere Ayrı Bir Güzellik Katmıştır
164x67 cm. Vakıflardaki ferrâşlık görevi aşağı dereceden bir hizmet sayıldığı halde Mekke’de Harem-i şerif’in ve Medine’de Ravza-i Mutahhara’nın süpürülmesi büyük bir şeref sayıldığından sembolik olarak hânedan mensupları ve ileri gelen bazı kişiler, “ferâşet-i şerîfe” diye anılan bu görevden belirli bir pay (nısf, rub‘ hisse) almışlar ve bunu mânevî bir huzur ve hayır vesilesi saymışlardır. Buralardaki ferâşet-i şerîfe, esmâ-i hüsnâdan kinaye doksan dokuz hisse olarak sayılıp her hisse de 16 kırat itibar edilmişti. Bunun 48 kıratına padişahlar, 24 kıratına vâlide sultanlar sahip olurlar, kalan kısmı ise muteber kimselere dağıtılır, bütün bunlar beratla tevcih edilirdi. Başbakanlık Osmanlı Arşivi’nde müzehhep fermanlar tasnifinde altınla bezenmiş çok sayıda ferâşet-i şerîfe beratı bulunmaktadır. Burada ayrıca “ferâşet-i şerîfe defteri” adı altında kayıtlı olan defterlerde padişah, vezirler, şerifler, ulemâ, defterdarlar vb. kimselerden ferâşet-i şerîfe sahibi olanların isimleri ve hisseleri ayrı ayrı belirtilmiştir (Atalar, s. 233-234). Bu sembolik taksimatın dışında kutsal yerlerde fiilen ferrâşlık görevini yerine getirmek için ferrâş ağalar tayin edilir, bunların ücretleri genellikle Mısır eyaletinden karşılanırdı. Meselâ 1586’da Mısır beylerbeyi ve defterdarına gönderilen bir hükümde Kâbe haremindeki nâibü’l-harem, hazinedar ve on kadar ferrâş ağanın aidatlarının Mısır bütçesinden verilmesi istenmiştir (BA, MD, nr. 60, s. 124, hk. nr. 299). Ayrıca yeniçeri teşkilâtı arasında da ferrâşlık görevinin bulunduğu bilinmektedir. Ferrâşlık Osmanlı Devleti’nin sonuna kadar devam ettiği gibi Cumhuriyet döneminde Diyanet İşleri teşkilâtında da yakın zamanlara kadar yerini korumuştur.
Konu İtbari İle ve Büyüklük Bakımından Çok Nadir Bir Feraşettir.
Share
Osmanlı Dönemi, Sultan ll. Abdülhamid Tuğralı, 4. Derece Mecidi Nişanı Beratı İle Birlikte, Fransız Devletinin Mösyö Lörat Majeik'e Vermiş Olduğu Berat, Fransızca Belgesi ve Resmi Yazışmalarının Bir Arada Olduğu Eksiksiz Berat Seti, Sene 1312 (8 Temmuz 1894)
94x76 cm.
Share
Osmanlı Dönemi, Sultan ll. Abdülhamid Tuğralı, Hazreti Halid Yakınlarında Şah Sultan Külliyesi Vakıf Mütevellisi Hizmetine Hafız Hasan'ın Atama Beratı Hümayunu, Sene 1313
90x61 cm.
Share
Osmanlı Dönemi ve Cumhuriyet'in İlk Yılları, Fransızca, Latince ve Osmanlıca Cam Altı Yazılmış, Müdüriyet, Savunma Merkezi, Uygunluk, Yazışma, Telefon Gibi, Bir İşletmenin İçinde Yer Alan Departman Tabelaları
30x9 cm. Toplam Pano Büyüklüğü: 73x54 cm.
Share
Johann Michael Probst (Ö. 1809), Ünlü Haritacılar Seutter ve Lotter'le Birlikte Çalışmış Olan Augsburg'lu Hakkak ve Yayıncıdır. Yukarıdaki Haritacı, Probst'un Türk-Rus Savaşı Nedeniyle Yapmış Olduğu Bir Anadolu ve Balkanlar Haritasıdır. Kıbrıs, Suriye, Yunanistan ve Ege Adaları'nın da Yer Aldığı Bu Gravür, Döneminde Renklendirilmiş Nadir Bir Haritadır
76x52.5 cm.
Share
Ressam Orhan Peker İmzalı, Torbalı Atlar Konulu, Pastel Boya Çalışması
24x19 cm.
Share
Osmanlı Dönemi, Ege Konulu, Çok Renkli, Oryantalist Ahşap Üzeri Boyama, ''Borg Orient'' Yazılı, Bol Görselli Ahşap Tütün Reklamı
52x35
Share
Osmanlı Dönemi, Nargile İçen Adam Konulu, Zengin Renkli Görsele Sahip, Tenekeden Mamul Tütün Reklam Tabelası
90x61 cm.
Share
Osmanlı Dönemi, Tophane Lüle İle Tütün İçen Adam Konulu, Ahşap Üzeri Boyama, Tütün Reklam Tabelası
67x49 cm.
Share
Osmanlı Dönemi, Üst Kısmında Avusturya Kartalının Simgesinin Bulunduğu, Oryantalist Figürlere Sahip, Ahşap Üzeri Boyama, Tütün Reklam Tabelası
60x39.5 cm.
Share
Osmanlı Dönemi, Avrupalı Ressamlardan H. Diopenhed ? İmzalı, İstanbul Boğazı ve Kayıklarını Konu Alan, Yağlıboya Çalışma
31x24 cm.
Eser 19. yy.a Aittir.
Share
Osmanlı Dönemi, Avrupalı Ressamlardan Birine Ait Olduğu Düşünülen, Cami ve Anadolu Evlerinin Konu Alan, Suluboya Anonim Çalışma
29.5x21.5 cm.
Share
Ara Güler'in İstanbul Boğazı ve Boğazdaki Vapuru Konu Alan Fotoğraf Çalışması; Eserin Sağ Köşesinde Hediye Ettiği Kişinin İmzası Yer Almaktadır, Eser Sunta Üzerine Yapıştırılmış Haldedir
47x40 cm.
Share
Osmanlı Dönemi, Ortaköy Camii ve Civarını Konu Alan, Yapan Sanatçının Üzerinde Şiir Çalışmalarının Bulunduğu, Çok Özel Dönemin Suluboya Çalışması
36x26 cm.
Share
Osmanlı Dönemi, Boğaz Konulu, Renkli, Casse Frere St. Gaudens Fransız Editörlü, Büyük Boy Gravür Çalışma
47x34 cm.
Share
1923 Yılı, Alman Üretimi, AEG Mignon Marka, Özel Ahşap Kilitli Sandığında Daktilo
34x36x22 cm.
Nasıl Kullanıldığı Bilinmeyen The AEG Mignon İlk Olarak 1923 Yılında Üretildi ve Üretimi 1934 Yılına Kadar Devam Etti. Bu Harika AEG Mignon Tarihi Daktilo 1900'lerin Başlarından Gelen Tam Koleksiyonluk Olup, Eksiksiz ve Kolay Bulunmayacak Bir Parçadır.
Share
1900'lü Yılların Başlarına Doğru Üretilmiş, Özel Ahşap Sandığında, Türkçe Klavyeli, Radio Marka, Büyük Boy Daktilo
40x40x32 cm.
Bu Daktilonun Özelliği Avrupada Özel Bir Mekanik Müzede Sergilenmiş Olmasıdır.
Share